Marketing

Marketing is een van de belangrijkste onderdelen van je bedrijf. Stel je voor een wereld waarbij niemand aan marketing deed. Bedrijven zouden allemaal geen naam hebben, geen logo’s, kleuren etc. Elke onderneming zou er identiek uitzien behalve het product dat geleverd werd.
Dit is natuurlijk niet handig en als je je gaat onderscheiden moet je er goed over nadenken hoe je dit doet. Past de uitstraling die je hebt wel bij je onderneming?

Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld je huis-stijl, logo of website.
Het zijn vaak kleine details die het verschil maken maar deze kleine details zijn wel enorm belangrijk!

Waar kan vision88 u bij helpen?
Van A-tot-en-met-Z kan natuurlijk verzorgd worden, hieronder staan enkele voorbeelden wat er allemaal kan bij die A-tot-en-met-Z!

Voorbeeld 1:
Soms is vooruitgang alleen te bereiken om een stap terug te nemen. Is je huis-stijl passend bij je dienst/product? Is het een uitstraling die mensen verwachten bij u en of uw onderneming? Het lijkt een heel simpel iets, ook u bestelt niet een duur product op een webshop die er heel simpel/goedkoop uitziet. Voor een goedkoper product maakt dit natuurlijk minder uit.
Met dit voorbeeld kunnen we gaan kijken naar wat de klanten graag zouden willen zien bij uw onderneming!

Voorbeeld 2:
De wijze van communiceren richting de klant is niet correct. Uitingen maken is het makkelijkste dat er is, correcte uitingen maken wordt daardoor alleen maar moeilijker! De tactiek van de “ik-schreeuw-harder-dan-mijn-buurman-dan-lijk-ik-slimmer” heeft buiten een markt nooit echt gewerkt. Dus hoe verwoordt u uw business richting de klant/consument?

Voorbeeld 3:
Niks is toffers dan personaliseren van content, de klant dat beetje extra geven dat de concurrent niet doet zorgt vaak voor de verkoop. Los van online-verkoop is een face-to-face verkoop vaak 80 procent(!) gunnen! Als jij de consument/klant laat zien dat jij extra je best doet voor hem/haar dan zal deze gunfactor alleen maar groeien. Dan moet je natuurlijk niet de rest van het gesprek een klootzak zijn die deze gunfactor gelijk weer vernietigd.

Om de mogelijkheden even samen te vatten:
– Correcte huis-stijl creëren
– De beste communicatie bepalen voor uw onderneming richting klanten
– Personaliseren van uw verkoop-ondersteunende attributen(of überhaupt creëren van verkoop-ondersteunende attributen)

Hierboven zie je een aantal simpele voorbeelden wat Vision88 voor u/uw onderneming kan betekenen. Om dan gelijk het belangrijkste onderdeel bespreekbaar te maken, de kosten. Een vaste prijs is niet echt te noemen voor bovenstaande werkzaamheden. Dit wil niet zeggen dat het allemaal de hoofdprijs moet kosten(alles behalve, ik heb liever een tevreden klant dan een gevulde portemonnee!). Maar zoals gezegd, er is heel veel mogelijk en graag wil ik op maat gemaakte hulp bieden. U tevreden, ik tevreden!